Pimp my dog

Satt och kikade runt lite på hundkläder, haha vilka störda kläder det finns alltså,olika kostymer och utklädader, sjukt om ni frågar mig.
Jag är absolut inte en person som skulle klä på min hund massa onödiga saker typ skor, smycken, byxor osv osv, däremot en tröja eller t-shirt har jag inget emot, då jag vet att min lilla hund fryser ihjäl utan en när det är så kallt ute som det har varit  nu.

Måste dock ta o beställa hem lite nya, kan ju vara roligt att variera, hittade massa söta. Titta själva.


Fin Dunjacka, känns dock lite klumpigt på en liten hund.



Älskar kronan men inte texten



Cherrys, ♥ it







ska ta o beställa hem en eller två vet dock inte vilken/vilka, kan inte bestämma mig,gillar dom två sista mest, vilka tycker ni passar min lilla gris?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0