Nighty Night

Nu säger jag godnatt, ögonlocken orkar inte hålla sig öppna längre.
Suttit ett bra tag o letat efter någon fin klänning på google, min chef på jobbet ska iväg till Thailand så tänkte skicka med en bild så hon kan sy upp en studentklänning till mig där nere, eftersom jag inte riktigt vart helt nöjd med den jag beställde, kan ju vara kul att ha ett annat alternativ då och vad blir bättre än när man får bestämma helt själv hur allt ska se ut? Så det måste jag hitta en bild på så jag kan skicka med henne:)

I morgon blir det upp o iväg till gymet, blev ju varken något igår eller idag så imorn blir det lång pass:)

Sov så gott nu alla fina läsare.
Vi hörs i morgon
Natti

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0