News

Hemma igen efter en lååång kväll med Bellis, mysigt som alltid, har ont i käkarna så mycket som vi garvat haha,fick även en del plugg gjort, skönt!
Just nu ligger jag i sängen, helt död.
Håret vart helt okej, inte så stor skillnad mot innan men lite ljusare blev det iaf:)
Hann inte ta någon dagens förut så ni får en i morgon i stället.

Nu ska jag ta o möta sömnen, skulle ju visa er vad jag köpte igår på Marieberg så självklart gör jag det:)

Vi hörs i morgon vänner, hoppas ni haft en fin lördag.
Puss o Godnatt


hahaha, måste ju fläsha lite med bellas otroligt "snygga" Moped,där har ni ju en liten dagens också,plus en titt på håret:)


Bikbok


H&M


H&M


H&M

xoxo

Kommentarer
Postat av: pernilla

hur mycket kostar gladiatorsandalerna? :)

2010-03-21 @ 14:42:18
Postat av: emma-svar till pernilla

99 spänn styck,galet billigt:)

2010-03-21 @ 23:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0