Nagelbitare? Tips!

Igår när jag kom hem till min kusin penslade hon på ett lack på mina naglar som jag hört talas om länge men aldrig köpt det,fråga mig inte varför.
Heter iaf Stop n Grow och finns att köpa på apoteket för typ 50 spänn. Lacket är till för oss som biter på naglarna, och ja jag säger oss eftersom jag tyvärr länge har bitit på naglarna,håller dock på att sluta peppar peppar.
Det lacket gör ,är att ge ifrån sig en stark och äcklig smak så fort man börjar bita, vilket gör att man automatiskt inte vill bita på dom. Fungerar verkligen skitbra, ett tips till er som biter på naglarna och tycker det är omöjligt att spara ut dom!







Använder man det riktigt flitigt kanske man ser ut såhär tillslut:)



haha, ursch.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0