Mys med mitt Hjärta

Dålig uppdatering ikväll, beror på att det är helkväll med min fina pojkvän. Våran månadsdag idag hehe.
Låg precis och pratade om hur länge vi varit tillsammans, det är ju trots allt 6 år i höst, och vad vi gått igenom, både roliga saker och tråkiga saker, och hur stark våran kärlek är trots allt det.

Finns så galet mycket minnen, jag var ju bara 13 år när vi träffades, vilken liten fjärt haha.
Kan inte tänka mig hur mitt liv hade sett ut utan min älskling, har ju i princip växt upp med honom hela min ungdomstid, gråtit ut till honom när jag varit ledsen, skrattat med honom när jag varit glad, och lutat mig mot honom när jag behövt stöd, min andra halva med andra ord. Min allra bästaste vän.

Ett av dom finaste minnena jag har är iaf när han skickade en video till mig,när vi hade varit tillsammans i typ 2 månader, det var en video med massor av bilder på mig , dessvärre har jag inte kvar den idag, då många byten av datorer har gjorts. låten minns jag dock, och den står mig varmt om hjärtat,och jag tänker på min fina pojke varje gång jag hör den.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0