My question for You

Satt o funderade lite, har ju inte haft min blogg så länge, men måste erkänna att jag gillar det skarpt. En sak som dock är lite mindre rolig,är att man som bloggare ser hur många besökare som vart inne på sin blogg,och man ser att siffran ökar osv, men man har ingen aning om vilka ni är?
Man får ju givetvis kommentarer med namn ,som man såklart uppskattar,men ett namn säger ju inte så mycket.

Så,nu vänner,tänkte jag fråga er,vilka är ni?
Haha,skitdum fråga kanske,men skulle vara kul o veta!
Så skulle bli jätteglader om ni ville svara på frågorna och lägga som en kommentar, jag kommer inte publicera kommentarerna jag får som svar då jag förstår om vissa inte vill det, utan det är mest jag själv som är nyfiken,pch för att jag vill veta om det är något speciellt ni tycker e kul att läsa om:).

Hoppas ni vill svara nu ♥

1: Vem är du?
2: Varför läser du just min blogg?:)
3: Vad är bra/dåligt med bloggen?
4:Hur hittade du hit?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0