Look of Today

Hej på er allihopa!
Hoppas det är lika fint med er som de e med mig!
Dagen har rullat på bra, först skolan, sedan förbi jobbet där jag även fick mina naglar fixade, great. Efter det blev det en sväng till marieberg med bäcker, hadlade inget speciellt:)

Vad har ni för er då denna måndag vänner? Alla trötta efter skolan/jobb såhär efter helgen?
Det är jag iaf, seg som fan.

Nej hörni ska ta o plocka undan lite här ,ser ut som ett bombnedslag.
Hörs senare vänner♥


Dagens





xoxo

Kommentarer
Postat av: anna

hur gick det med den där spåkvinnan? du berättade aldrig vad som hände.

2010-03-23 @ 20:22:42
Postat av: sean

CAAAAAAAAAAAATTTTT

2010-03-23 @ 23:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0