Kvällens

Lite halvdålig update idag, har haft lite annat för mig. Syster och dom var här förut och hälsade på, trevligt som alltid:)
Kvällen ska spenderas med älsklingen, som alltid tänkte jag säga, haha ,men de är ju så, ses ju i princip varje dag. Vi tänkte laga till en mumsig middag och njuta av de sista timmarna av denna helg, för i morgon blir det upp till helvetet igen, sucks.
Är iaf klar med det som ska göras så ingen panik på läx fronten iaf, tur det.

Vad har ni för er denna söndag då? Antar att dom flesta gör som jag,tar det lugnt? Finns inte så mycket annat att göra på en söndag.

Bjuder på en kvällens, känns som evigheter sen jag visade er någon outfit, får försöka bättra mig med det.
Här kommer den iaf:)




Klänning/tunika-Asos.com
Svarta enkla Tights-H&M
Klocka&Armband-Ur&Penn
Fjärilsring-H&M
Halsbandet är en present jag fick av älskling för något år sedan.
I öronen har jag stora vita clips örhängen från ur&penn (dom kom dessvärre inte med på bilden=/ )

xoxo

Kommentarer
Postat av: emily

såå jeffla heet !

2010-03-09 @ 13:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0