ID bare minerals vs Mary kay

För ett tag sedan beställde jag ju hem Mary Kays mineral foundation då jag hört mycket gott om det, och den var faktiskt ganska bra, den är ju billigare än Id så det var ju ett plus, dock känner jag nu efter ett par veckor att jag saknar Id.

Saknar lystern man får av Id, mary kays känns något torrare och inte alls så dryg som Id, dessutom känns det som att min hud mådde bättre när jag använde Id.

Därför har jag nu beställt en stor burk av mitt älskade Id igen, känns fiiinttt:)
Har ju alla andra produkter inom Id serien därför känns det bättre med deras foundation också,då Marykays foundation inte gick helt bra ihop med Id:s vissa produkter, typ mineral veilen och all over face color.

Så,för er som tvekar mellan olika mineral foundations, jag har i princip prövat alla, både billiga o dyra, Id är bäzzt:)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Jag har en liten fråga som jag är ganska nyfiken på.. hur brukar du sminka dej? berätta gärna hur du sminkar dej till olika tillfällen också;) gillar din blogg jätte mycke!

2010-03-07 @ 11:02:15
Postat av: Emma-svar till Maria

Hej! absolut det kan jag göra, om du kollar längre bak i min blogg så har jag redan berättat lite om hur jag sminkar mig och vilka produkter jag använder, men det var ju mest mas så självklart kan jag berätta hur jag brukar sminka mig till fest och vardags osv också. Kommer inom kort! Kram!

2010-03-07 @ 13:57:45
Postat av: sandraa

Jag är ganska fet i hyn, tror du id minerals passar lika bra för en med fet hudtyp?

KRAM

2011-01-27 @ 10:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0