Home

Hallo.
Kom hem för en liten stund sen efter en minst sagt jobbig dag, blev inget gym, det hanns helt enkelt inte med.
Hela dagen gick åt till att fixa inför mitt yrkesbevis,åkte först runt o köpte allt som behövdes och sedan åkte vi ut till björns (min chefs man) verkstad o fixade till allt, har fått en del frågor ang vad yrkesbeviset är för något eftersom jag pratat om det tidigare, och för er som vet vad gesällbrev är så är yrkesbeviset som ett "minigesäll", vi har helt enkelt fått olika teman i skolan,anpassat efter floristyrket då, och man ska välja ett av dem, och sedan skapa ett arbete som passar in till temat.
Jag har valt,som jag tidigare nämnt staden petra. Så mitt arbete är väldigt anpassat efter hur det ser ut i öknen osv, så idag började vi då på mina tre "pelare" som jag ska ha, samt målade krukorna osv, det blir nog great.




såhär ser mina pelare ut just nu, ska målas osv sen:)



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0