Finally

Hej på er mina fina!
hur är det? bra hoppas jag!:)

Med mig är det bra (för tillfället), haha haft damp i ett par dagar nu, jobbat varje dag o sen slitit ihjäl mig med skolarbete som ska vara klart. Bland annat en power point uppgift till mitt yrkesbevis, gaah galet svårt, datorn var nära på att flyga in i väggen ett antal gånger kan jag lova! Men,efter blod svett o tårar e jag äntligen klar ,puh, känns som första gången jag kan andas ut på ett par dagar, och jag får väl passa på för i morgon väntar jobbet igen och nu börjar väl påskruschen så stress blir det nog gott om.

Fan, har så lite inspiration såna här dagar, har för mycket i huvudet,därför bloggen fått vila lite.
En ny plattång är iaf på väg hem till mig och kommer för hoppningsvis inom några dagar, att man kan vara så beroende av en liten apparat haha,tack för era tips föressten,valde dock att ta en sån som jag haft (som gick sönder) fast en nyare modell, de blir nog super!:)

Om en stund kommer min fina pojkvän hit för att dela kvällen med mig, mysigt pysigt.
Hoppas ni har en fin kväll ni med!




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0