Fiberwig

Har nu testat den och den är grryyyym, tycker jag iaf:)
Dock, ett minus, den tar sjukt lång tid! om man vill få till det fin, tanken med fiberwig är ju att förlänga fransarna med "fibrerna" i den, och det gör den,men man måste som sagt sitta ett tag och pilla så det är inget jag kommer dra på mig på morgonen när jag ska till skolan. Resultatet blev dock ganska fint faktiskt:)


Min dåliga webcam, ser finare ut i verkligheten, såg ut som spindelben på bilden haha, men längden blev ju något bättre iaf:)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tar det lång tid? Förstår inte riktigt hur du menar? Kan du inte lägga till ett inlägg och förklara lite, skulle vara bra. Är intresserad av att köpa den nu ju haha:D

2010-03-07 @ 21:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0