Drömmer mig bort

Har inte kommit till sängs ännu, vilket jag borde göra då jag känner mig galet trött .
Sitter o kikar lite resor o drömmer mig bort, jag o älskling planerade ju att åka i sommar, men är nu lite inne på att hoppa det för att glida ner till Thailand i vinter i stället, Ja tack om ni frågar mig. Dock vill man ju åka någonstans i sommar också, men man kan ju alltid hyra någon mysig stuga på västkusten en vecka bara för att komma iväg.
Har aldrig varit i Thailand men hört att det ska vara så bra, så känns lite onödigt att åka till något land man redan besökt i sommar när man kan vänta ett par månader o åka dit i stället.

Någon av er läsare som varit i Thailand? Om det var vackert är väl en dum fråga, men något speciellt ställe ni tyckte om?

Nu väntar sängen för mig.
Vi hörs i morgon vänner




Take me to the Paradise

xoxo

Kommentarer
Postat av: emily

Dreeeeeaaaam ooooooooooooon sisssstaaahhh! :D:D haha

2010-03-09 @ 13:48:50
Postat av: I

Koh jum är jättefint och koh samoui eller hur det stavas, =)

2010-03-11 @ 18:23:33
Postat av: Emma-svar till I

Jaså är det? får försöka hitta bilder på det, tack för tipset!

2010-03-11 @ 21:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0