Dagen i bilder

Hallå på er alla fina:)
Bloggen fick komma i sista hand idag, vilket ni kanske märkt:)
Hade fullt upp med att göra klart min "ställning" inför yrkesbeviset, slet i timmar, men nu är de äntliiigen klart och fan vad skönt det känns! Bra vart det också för den delen!
Efter det vart det en sväng hem till bäcker för en mysig hemmakväll där, det blev mat ,spel och massa annat, mysigt som alltid!

Bjuder på lite bilder ifrån dagen
Enjoy



Mååålar, galen mjölksyra jag fick efter 3 pelare med två lager på varje.



Koncentrerad tjej haha



Klart! Ser lite fläckiga ut med den är nog kameran, haha eller så var det jag som var slarvig. Nej då, men vi blandade i massa cement(?) vet ej hur de stavas, i färgen för att de skulle bli sådär knottriga som riktiga pelare e, sedan spraydes dom med någonting som jag inte minns va de hette för att dom skulle se lite "dammiga" ut, typ gamla. Blev skitbra!



Såg årets första fjäril! Wiii våren e på g:D


Mat hemma hos Bäcker, haha har ni provat på "lockiga" pommes? haha för fula med för goda.


Blev fia med knuff och sänka skepp, dock inga långa stunder eftersom hon vart ledsen när hon bara förlorade. Vet att hon skrivit på sin blogg att jag "fuskade" hela tiden, men men e man dålig förlorare så e man. HAHA.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0