Bored

Sry för tråkiga inlägg idag, är för seg.
Hollywood fruarna var ju iaf great, haha, skrattade ihjäl mig,speciell åt Maria Montazami, hon e för rolig med hennes toffsar o läppstift haha, att man kan bli så skruvad..Och anna anka, mer självkär människa får man leta efter, haha, menmen , självförtroende ska man ha. Bör ju dock finnas gränser.

Vad har ni haft för er då denna måndag? Tråkat som mig? Det hoppas jag inte iaf haha.

I morgon blir det skola igen,börjar sent iaf så det känns ju skönt,efter skolan blir det nog att gyma med bäcker, yes,vi kör på även om det var tänkt att skippa de där me gym.

Jag ska ta o hoppa ner o ett varmt skumbad nu, måste fräscha till mig lite känner jag.

So Long

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! älskar din blogg! vart gymmar du? :)

2010-03-11 @ 20:56:39
Postat av: Emma-svar till anonym

Hej! Tack så mycket, vad kul att du gillar den! Vi tränar på Träna lätt (hette bodyzone förr), det är skitbra där!

Kram:)

2010-03-11 @ 21:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0