24-03-10 - Tandläkarbesök

Hallå mina små sötsaker:)
Det var ett litet tag sedan,varit galet dålig på att uppdatera på sista tiden, sry för de men de e lite mycket just nu:)
Hoppas allt är bra med er iaf! Själv mår jag prima.
Kom hem från tandläkaren för en liten stund sedan där jag fick smilet undersökt och polerat, dessvärre måste jag tillbaka för 2 lagningar, inte några hål men de var något annat som skulle fixas till, uh nästa år blir det att betala varje tandläkar besök,så man får väl passa på att få allt fixat innan dess hehe:)

Nästa vecka är det ju lov också,förstår fortfarande inte vart tiden tar vägen,sjukt fort går det.
Tyvärr lär jag väl inte känna av att det är lov, ska nämligen jobba i princip varjedag under hela lovet, men men de blir fint sådär framåt månadens slut då de blir påfyllning i plånboken hehe.

Nej hörni, vi får höras om en stund igen,börjar bli tom på ord :)
Puss♥



xoxo

Kommentarer
Postat av: hemlig ;)

Sjukt sööt!

2010-03-24 @ 16:47:00
Postat av: Sofie

Herregud vad du är fin!

2010-03-24 @ 19:20:49
URL: http://sofienyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0