07.03.10

God morgon mina fina läsare, yes, jag vaknade för bara en liten stund sedan i älsklingen famn,galet skönt med sovmorgon!
Även denna helg blev väldigt lugn, skönt det med ibland.
Såg en sjukt bra film igår på tv, den är jättegammal, från 99 tror jag, så dom flesta kanske redan sett den men inte jag, Ögonblicket för Tystnaden hette den, och handlade om en man som blivit dömd till döden fastän han var oskyldig till ett brott, riktigt spännande, så ni som inte har sett den, kolla! :)

Just nu ligger jag i sängen o tar det lugnt, tittar på ännu en film haha, Center stage: Turn it up, dansfilm, älskar såna filmer, kanske pga att jag själv är gammal dansare.

Dagens planer då, inte många alltså, haha. Får väl se vad den har att erbjuda helt enkelt.
Nu ska jag fortsätta kika på filmen, den går på 3:an just nu för er som också har tråkigt och vill se.

Later friends.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0