Sommar♥

Aloha
Hoppas ni alla hade en trevlig midsommar, det hade iaf jag:)

Så j*vla skönt att det varit fint väder ett par dar nu, blir ju förhoppningsvis sol i morgon också,ser så ut om man ska lita på väderprognosen iaf!


Ledig både idag och imorn, kan inte bli bättre. blev en lååång sovmorgon med min älskling, det behövdes så sliten som jag kände mig igår!

Får se vad kvällen har att erbjuda, känner mig fortfarande lite trötter men vill samtidigt gö något skoj, får se vad det blir.

känner mig lite tom på ord så jag avrundar här:)
hörs sen
Puss♥



Jag just nu =)

xoxo

Kommentarer
Postat av: jo

guu, vad är det för fint du har på dig under? en bikini överdel?

2010-06-29 @ 12:58:03
Postat av: Emma-svar till jo

Ja precis det är min bikini överdel, köpt på H&M:) kram

2010-06-29 @ 21:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0