Mina senaste dagar i ord och bilder

Hej på er!
Mina senaste dagar har varit Great med ett stort G. Underbart väder och underbara dagar. Älskar sommaren och älskar livet just nu:)

Självklart har det blivit en hel del picknickar, våran specialiet:P




Älsklingen kickar grillen







Mums


One love ♥


En dagens jag tog men som glömdes lägga upp.
Shorts:H&M
Topp:Bikbok


Sedan bar det av till Gbg och Liseberg , galet rolig dag med karuseller och sjukt mycket spelande haha!
dessvärre råkade vi låsa in kameran i garderoben så blev inte alls så mycket bilder)=









booboo


vi bjuder på den ;) ♥

Hahah, inne på liseberg fick jag en noja på en rosa stor björn som jag tyckte var fin, tänkte att den skulle bli jättefin på min säng eller något sen när jag gör om mitt rum till rosa. Och såklart skulle Milad göra allt för att jag skulle få den, dessvärre kunde man endast vinna den i ett stånd där man skulle spela basket. Och Ingen av oss är ju som sagt några basketproffs så det gick inget vidare, men efter några hundralappar satte han äntligen den och jag fick min söta sak! Ni skulle hört mitt vrål när han satte den btw, hela liseberg hörde nog mitt big YES!


Hur söt? haha


Ja, det är väl i princip allt som hänt dom senaste dagarna. Nu väntar en snabb dush och sedan är det off to work, orkkkaar inteee mer)=

Hörs sen, puss!


Älskar dig av hela mitt hjärta, har alltid gjort o kommer alltid att göra.
Tack för att du fyller mitt liv och mina dagar med lycka o glädje.
Tack för att du är min och för att jag får vara din♥
Till milad:)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sofie

du är sjukt fin tjejen!

2010-06-30 @ 19:07:38
URL: http://sofienyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

var e glasögonen ifrån , dina? :D

2010-07-02 @ 00:21:37
Postat av: Emma-svar till anonym

De är ifrån H&M:) kram

2010-07-02 @ 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0