Glad Midsommar!

Vet att jag är galet dålig på att uppdatera, men det har varit så mycket den senaste tiden, jobbar varje dag så har knappt tid för mig själv känns det som. men nu fanns en lucka som passade alldeles utmärkt för att kika in en snabbis och säga Glad (?) midsommar, man säger väl så? haha.

Än så länge har jag firat den i mosters sommarstuga med hela tjocka släkten,kotten var självklart också med (chanel).
Det grillades, spelades kubb och massa annat mys!

Blir nog en lugn kväll tillsammans med min fina pojkvän, ska troligtvis glida iväg till något mysigt ställe och tända upp en brasa och sitta i grilla marshmallows och bara ha det myys för det är det vi är bäst på:)

Ha en underbar kväll allihopa och ta det lugnt och var rädda om varandra!
Lots of love



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0