Shopping i massor


H&M 179:-


H&M 199:-




Monki 150:-




Gina tricot- 49:- på rean


Gina tricot- 199:-

Sedan blev det storshopping på Maxi oxå, behövde handla in massa småsaker till resan så som shampoon osv, tandborstar, tandkräm, tvål, sminkbortttagning och allt sånt som behövs, orkar inte ta kort på alla små saker så visar det nödvändigaste:)




Hår produkter från got2b, värmeskydd till vänster och mjukgörande kräm till höger


Solskyddsfaktor från Hawaiian Tropic


Bodybutter med cocos doft och after sun lotion


cocos olja, luktar sjukt gott!


Soleil Lady
gel och rakhyvel


After sun shampoo och anti breakage balsam och inpackning. Ville egentligen ha balsam och inpackning i aftersun också men dom var slut, så tog shampot iaf, perfekt när håret utsätts för sol.


Dove deospray och deostick -wild rose, love it, luktar jättegott:)


Peeling, viktigt om man vill hålla brännan länge:)

xoxo

Kommentarer
Postat av: kajsa

hur ska man göra för att hålla bränanan längre?:)

2010-07-30 @ 17:57:19
Postat av: Emma-svar till kajsa

alltid när jag är utomlands brukar jag ha sett till att ha peelat huden ordentligt först och sedan köra med ganska höga solskyddskrämer i början så man inte bränner sig, för så fort du bränner dig så flagar du bort det lika fort. Sedan försöker jag peela mig varannan dag ungefär för att skrubba bort all gammal hud så man aldrig börjar flaga. På så sätt håller ju brännan längre och du slipper flaga bort allt:) Kram

2010-07-30 @ 19:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0