H&M Höstbeställning :)

Klickade precis hem detta från H&M, Emelie skicka ett sms till mig i eftermiddags om att deras höstnyheter hade kommit, så så fort jag kom hem skyndade jag mig in på hemsidan och var ju såklart tvungen att beställa lite smått o gott, blev en hel del bas, känns som det behövs, halsdukar and stuffs känns ännu lite tidigt, har inte njutit av sommaren än ju!, så jag beställde sånt som jag kan använda nu till sensommaren mestadels.
får dock hämta ut de när jag är hemma från turkiet tror jag, fortfarande eko som hörs i plånboken:P





xoxo

Kommentarer
Postat av: emily

hallåå där bruuuden skriiiiiv ngt !!! haha väääntar juuu .. jalla jalla .. pöösssss

2010-07-25 @ 01:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0