28.07.10

Hej på er!
Ja jag lever, för er som börja undra haha.
Har haft lite fullt upp med lite av varje bara, men nu så:)
Kan även meddela att jag ÄNTLIGEN jobbat klart efter 2 månaders jobb, fyfan va skönt de känns, galet:D
Jobbade min sista dag i söndags så dom senaste dagarna har jag mest tagit det lugnt och försökt vila ut mig lite, aldrig känt mig så sliten som jag gjorde på slutet haha, och trots sömn till fram på förmiddan varje dag dom senaste dagarna är jag fortfarande trött? fattar ingenting men antar att jag har mycket sömn att ta igen hehe.

Gårdagen spenderades med min bästa Emeliebäcker på stan och sedan vidare till Marieberg, blev lite små shopping som vanligt, visar er sen:)
Buhu i morgon åker hon till kreta och lämnar mig kvar här, alla bara åker haha! men snart är det min tur också:D

För övrigt har jag precis kommit ut från ett lååångt bad, passade även på att köra lite face mask, hår inpackning osv osv, känns som jag glömt bort hur man tar hand om sig själv efter två månder med jordgubbs t-shirten och bulle på huvudet haha.

Tyvärr inga roliga bilder att visa upp från dom senaste dagarna så jag slänger upp en outfit bild från några kvällar sedan som jag tänkte lägga upp men som helt glömdes bort. som vanligt vill säga:)

Puss så länge


Tröja-gina tricot
Lacktights-gina tricot
skor-h&m
väska-inte köpt i sverige
bälte-h&m
armband-thomas sabo
lårsmycke-gjort själv

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0