23.35

Hej på er!
Hoppas allt är lika bra med er som det är med mig, dock hoppas jag ni inte är lika trötta o slitna som jag är för tillfället, haha:)
Jobbar på som vanligt, så skönt att det snart är över! fyfan vad jag längtar till att bara vakna upp och inte veta vad man ska göra på dagen, iaf så måste jag få ha så ett tag till jag ger mig ut efter ett nytt jobb;)

Lördagen spenderades som sagt med Bäcker på bio och efter det blev det videobiljarden med massa roliga spel , flumma omkring som vanligt med andra ord.
Tanken var ju att vi skulle se nya beck men så blev såklart inte fallet. Vi kände oss inte alls så seriösa att vi orkade titta på en sån allvarlig film så vi drog till med Parodifilmen på beck i stället- komissarie Späck, haha fyfan som vi skratta. Det där var verkligen en sån film som var så dålig så dom blev bra, så torr så den blev rolig, a you name it, ett gott skratt fick vi oss iaf, och ja, vi var väl också som enda i hela salongen som gapskratta.

I dag har jag jobbat, yes steg upp kl 7 i morse , gjorde mig i ordning och gav mig iväg,lite lagomt trött nu vill jag lova,så ska ta o krypa ner snart.

Efter jobbet åkte jag iväg och fyllde i mina tatueringar, mitt M på handleden behövdes fyllas på med färg eftersom den hade bleknat lite sen jag gjorde den för nått år sedan, och min i nacken fyllde jag i då jag bara hade konturerna ifyllda förut, blev super:D

Ja hörni,för er som orkat läsa så har ni nu fått en liten update om vad som händer i mitt liv just nu, ska slänga upp min bio outfit sen som jag glömde göra i lördags:)
Puss så länge

xoxo

Kommentarer
Postat av: elin

vad står ditt M för och när gjorde du den?

2010-07-19 @ 23:58:35
Postat av: elin

vad står ditt M för och när gjorde du den?:)

2010-07-19 @ 23:59:20
Postat av: Emma-svar till Elin

Minns ej riktigt hur länge sen det var men tror det var typ 2 år sedan eller något liknande, det står för min pojkvän som heter Milad. :)

2010-07-20 @ 00:34:29
Postat av: elin

okej, kommer du inte ångra den när det tar slut ?:o

2010-07-20 @ 22:24:47
Postat av: emma-svar till Elin

Det tar aldrig slut:)

2010-07-20 @ 22:34:24
Postat av: Emma-svar till elin

Btw vem är du egentligen? du hette nyss sofia?

2010-07-20 @ 23:16:22
Postat av: Pernilla

visa bild på dina tatueringar?:)

2010-07-25 @ 15:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0