13.07.10

hallo
Vaknade för en liten stund sedan,sjukt trött o känner inte alls för att åka iväg o jobba om ett par timmar, men men sånt som måste göras, sucks.
Inte gjort något speciellt dom senaste dagarna, jobbat,jobbat o återigen jobbat. Kulliv.com.
haha fan va negativ jag är såhär på morgonkvisten :)
Gårdagen spenderades iaf med Nathalie, blev en runda på stan , mat och sedan cyckeltur hem. Eller ja, iaf för min del hon fick ju skjutts hem hela vägen av mig från stan latmasken, ni kan ju tänka er hur svettig jag var när vi kom hem, såg ut som att jag kommit in från ett spöregn i stället för skinande sol. Galet varmt o galet rolig dag, saknat dig:)

Här om dagen betalade vi även in våran resa, känns så J Ä V L A skönt ni anar inte. Även om det ekar i plånboken efter den insättningen så är det sååå värt! Kommer bli great längtar som fan.
Så tanken är väl nu att jag ska jobba ett par veckor till o sedan glida ner till värmen, det är både jag o min älskling värda efter att ha jobbat som två dårar.

Slänger upp en dagens från igår o sedan kallar duschen
Puss

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0