Tjockisdag

Så nu var jag hemma igen då efter en minst sagt Tjockisdag på stan, mötte först upp Backer, vandra lite på staden,hittade inte ett skit, fick bara med mig massa småsaker hem bla vax till bebis osv osv, sedan gick vi å åt på kinamuren, som alltid haha, örebros största stammisar där jag lovar!
Efter det mötte vi upp Bella,gick lite till på stan, sedan var det dags för Emelie att dra så då gick jag o Bellis o fikade på Supreme, sedan vart det iväg å prova studentmössor, åh vad jag längtar nu!
Kollade storlek osv så vi ska beställa nu i veckan någon gång.
Nu ska jag ta o fixa lite här för Baby kommer hit, men vi hörs senare vänner!




maaaaat



Emeliebacker (notera hur lite räk chips tjejen har på sin tallrik)






Darlingen

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHA, räk chips liveeeet

2010-01-26 @ 23:14:56
URL: http://embackers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0