Soooorrrryy

För den grymt sega uppdateringen idag,har verkligen haft fullt upp,skolan först, slutade sent idag ,runt 5, sen iväg med Chanel till läkaren ,hon skulle ta spruta osv så hon inte blir sjuker, och sen har jag gjort det ena o de andra här hemma o nu har jag äntligen tid över!
Skoldagen gick fint, hade bara två lektioner, för skönt!
Oh känner mig sjuk på något sätt men ändå inte, trött å seg bara,huvudvärk osv, vettefan vad det kan vara..Svininfluensan som e på g kanske? haha no no Emma har ju tagit vaccin så någon knorr på mig får ni inte se inte!
Nej då,skämt å sido, ska nog ta o proppa i mig lie alvedon o lägga mig i ett varmt bad, packa in håret i en feeeet inpackning, sätta på ansiktsmask o ba bromsa ner lite, en "tahandommigsjälv-kväll" helt enkelt, låter great om ni frågar mig=D
Nej hörrni, ni får ursäkta att jag varit lite seg dom här dagarna, inga roliga inlägg, jag vet, men det kommer! Så snart jag känner mig lie piggare!
Puss så länge!





Sara,Emelie,Jag & Bella

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0