Slut shoppat och sovdags

Nej hörrni,nu är det slutshoppat för min del och sängen väntar.
Beställde även hem 2 stycker nya mineralfoundations från Mary Kay, ska prova något nytt tänkte jag, använder ju ID nu som är grymt, men har hört att Mary Kay är bra den med, så fick bli 2 burkar så jag har länge!
En i färg Beige 1 och en i Beige 2, så man kan mixa lite eftersom jag varken är jätteljus eller jättemörk.

Nu ska jag ta o krypa ner under täcket o sova,för i morgon bitti blir det att gå iväg till skolan igen, har en (!) lektion på morgonen,o sen slutar jag,så himla onödigt alltså! men men det måste göras det med, efter skolan blir det en sväng på stan o fixa lite saker.

Så jag säger Godnatt till er alla så hörs vi i morgon!



xoxo

Kommentarer
Postat av: rosie

Hej Emma, kul att du börjat bloga, sj har jag blivit lagom seg på att uppdatera, ska nog ta tag i det snart igen :P

Jätte fin blogg Puss

2010-01-29 @ 13:20:03
URL: http://rosieelia.blogg.se/
Postat av: simone

Ja MK är helt okej, fast jag tycker inte om ämnena i deras smink - men man ska testa sig fram själv :)

2010-01-29 @ 19:56:28
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Emma-svar till Rosie

Hej på dig! Haha har du hittat hit, vad roligt! har du också blogg det visste jag inte! haha jo det lär väl bli så om ett tag för mig med=P Tack detsamma din var också jättefin! Ha det bra, puss!

2010-01-29 @ 20:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0