Skola, Mat & Fika

Hej vänner!
Ursäkta att det vart lite dålig uppdatering idag,kom faktiskt precis hem.
Började ju som sagt skolan idag, kändes för segt i morse men ganska okej när man väl var på plats,kul att träffa alla tjejerna igen!
Måste verkligen börja ta tag i skolan nu känns det som,sista terminen och sista chansen till lite schystare betyg.
Har spenderat hela dagen tillsammans med min flickor och här bjuder jag på lite bilder, har inte tagit någon bra Dagens men här får ni en som Bella fångade på mig:)



Skjorta från Ellos
Bälte från ZARA
Jeans från H&M
Stövlar från Ellos (tyvärr helt slutsålda,
men har sett att de fanns på have2have.nu förut, vet dock inte om de finns längre)
Väskan är en gammal fransväska som jag faktiskt inte minns vart jag köpte=/






Efter skolan gick jag,Emily,Bella & Emelie och åt lunch på Saigon,trevligt som vanligt:)



Väntar på maten (=



Blev en runda på stan och sedan fika på Espresso House med ChaiLatte och muffins som avslut



Mina fina flickor . minus Bella♥


Nu ska jag röra mig till Maxi med Mami
Later♥

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

love u bebos

2010-01-11 @ 21:50:51
URL: http://embackers.blogg.se/
Postat av: Bellis

mysiig dag med tjejerna!

2010-01-14 @ 20:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0