Semester tankar

Jag o Älskling har suttit i timmar nu o letat efter resor till sommaren,det lutar mest åt egypten men vi får se.
Skulle vara roligt att prova på något som man aldrig vart i, dessvärre har man ju besökt de flesta av de "vanligare" resemålen.
Vi var ju i turkiet i somras,så jag vet inte,de känns inte så jättekul att åka dit igen,även om det är ett underbart land.
Egypten var jag i -08, det är helt underbart! dock ett minus för det lilla utbudet av shopping, men stränderna,vattnet och snorklingen är ju utöver det vanliga!
Vill bara boka en resa nu! Även om vi ej kommer åka förns juli eller augusti någongång så känns det som om man behöver något sånt att se fram emot nu när det är så kallt.
Thailand är ju såklart ett önskemål,dock är ju deras högsäsong på vintern,så det krockar där.
Har ni varit någonstans där ni känner är den bästa plats ni besökt? Tipsa gärna isf(=








Bilder från Bora Bora, skulle sitta lagomt fint att åka dit

xoxo

Kommentarer
Postat av: Meeeli

ska ni åka ensamma? :) visa bild på din pojke! och åk till grekland, alla öarna är fantastiska speciellt rhodos men rhodos är mer av en party ö ni kanske vill ta en chill semester istället så ska ni åka till rhodos / faliraki (de ligger i rhodos ochskå men ungefär en halv timme från stan o de e fööör underbart där!! såå blandat de kan vara väärsta party stället men samtidigt så underbart härligt och mysigt lagom med liv beror på var man vistas ! :D

2010-01-15 @ 07:21:36
Postat av: Anonym

Oj så fint du fått det här inne..Jag har jobbat ett tag med min nu och planerar oxå att göra en lila istället för rosa, komiskt att vi tänker lika :-) Men jag får se, tröttnar så fort på lila haha..

Oj nu ser jag inte vad jag skriver,,är det bakgrund i rutan här?? Hoppas du får en bra dag,,kramz syster..

2010-01-15 @ 10:23:52
URL: http://alizo.blogg.se/
Postat av: Emma-svar till syster

Hej! tack så mycket! Ja den var ju så mörk förut så tänkte jag skulle göra om lite o lila e ju fint:)

jo man tröttnar väl fort på alla färge haha. ha hag har lagt bakgrund i kommentars rutan,ne man ser inte om man skriver långa kommentarer,tänkte att dom flesta skriver ju korta så de kanske inte gör något,men annars e de ju bara att skriva på fastän man inte ser texten hela tiden haha,men ska försöka göra den mindre(= Ha de bra! Puss

2010-01-15 @ 13:28:55
URL: http://emmaaljung.blogg.se/
Postat av: Emma-svar till Meeeli

Hej! ja vi ska åka ensamma(= haha ja de kommer säkert upp en bild på honom inom kort ska du se(= Tack så jättemycket för ditt tips,det uppskattas! Vi har fuderat fram o tillbaka på rhodos också men eftersom vi åker helt ensamma vill vi inte ha alltför mycket fest/party liksom,men det andra alternativet du gav lät ju underbart, dessutom har vi aldrig varit på rhodos så vi får väl se! Men tack så mycket o ha de bra,kram!

2010-01-15 @ 13:32:47
URL: http://emmaaljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0