Pizzabakade!

Nu ligger jag o älskling,proppmätta,o tittar på paradise hotel xl, blev hembakad pizza tillslut, haha tråkig middag men riktigt gott vart de iaf!
Vi åkte o handlade i Maxi, och sedan hem och började fixa maten, älsklingen var så trött efter jobbet idag så han skulle gå upp o "vila" lite medans jag gjorde ordning maten, haha , hittade honom snarkandes i min säng men han påstår ändå att han var vaken, haha!

Nog om det, nu ska vi titta paradise så hörs vi senare, kul att ni varit så många idag föressten!





baby



Letar soltorkade tomater





Vi använde oss av Sara Lee-färdiga pizzadegar med tomatsås, galet smidigt för oss latmaskar som inte orkar baka egen deg haha, och den blir faktiskt jätteogd!



Älsklingens pizza, med kyckling o soltorkade tomaten, massor av curry o chilli på, haha ser sjukt vidrig ut men han tyckte den var mumsig:)



Och såhär blev min pizza, kyckling och banan på, sjukt gott!:)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0