Pics

Så där,då har jag dushat ätit osv, känner mig lite bättre:)
Efter mycket sökande så hittade jag en till sladd här hemma som passade till min kamera, så här bjuder jag på lite kort ifrån gårdagen, Enjoy










Jag fixar bålen, haha i mjukisdressen(=







Mamma ,titta bort. Haha





Tequila






Massa nudlar käka vi också mitt i allt, tråkisemily ville inte vara med på kort haha,as usual




Så där, det får räcka:) Tog ingen "kvällens outfit" bild, glömde helt det, men ni ser ju vad jag har på mig,tunikan jag köpte från Gina tricot, Lack tights från lindex, örhängen jag köpte på bikbok o armband från bikbok, det var typ det:)
Nu ska jag ringa älsklingen
Later


xoxo

Kommentarer
Postat av: emily

hahaha hur du gjorde bilden haha klockren

2010-01-25 @ 09:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0