Nytvättat hår o film

usch vilken tråkig dag det har varit idag,hur seg som helst! Har inte haft någon ork över huvud taget att göra något.
Just nu sitter jag iaf med tytvättat hår , i morgonrocken, o tittar på Double Impact som går på 3:an, inte direkt min typ av film men finns inge annat o se på.
Sitter o väntar på älskling också som är iväg o tittar på fotboll,så han kommer hit senare när det är slut,får väl hoppas jag fortfarande är vaken när han kommer bara haha!
I morgon blir det iaf att åka o fixa en ny kamera, måste verkligen göra det!
Funderar på o ta en Canon Ixus 95 IS, någon som vet om den är bra? skriv gärna isf! Ni får gärna ge tips också om ni kanske vet någon kamera som ni tycker är bra!
Sista dagen av helgen i morgon då, sedan är det skola igen, önskar man kunde gå i skola 2 dagar o vara ledig resten i stället för tvärt om som det är nu, haha(=
Men men,vidare till filmen.
Kanske slänger in ett inlägg senare annars hörs vi i morgon vänner





Är skarpt sugen på den röd/rosa (?), eller den silvriga.




Jag just nu, gulligt värre(=

xoxo

Kommentarer
Postat av: Bellis

OMG VA SÖT!

2010-01-17 @ 23:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0