Nytt

Okej, kan visa er det jag köpte idag innan jag hoppar in i dushen,blir för stressigt sen annars.
Min dagens idag bestod i princip av tights och ett linne plus en tråkig kofta, så jag bjuder på en kvällens sen i stället!
Här kommer iaf mina småsaker:)







Aprikos färgad kofta med "trasiga detaljer" från Gina Tricot.
Ser inte så rolig ut på galgen men den e snygg på, visar er sen!
Haha känner på mig vad jag kommer få för comment av mamma: "men emma, har du betalat pengar för trasiga kläder" hahaha!




Lite nytt i sminkväskan, från H&M







Köpte med ett par Crocs till min älskling som han kan ha och jobba i, viktigt att ha sköna skor då! Synd bara att dom är så gryyyymt fula haha, och den ljusblåa färgen var väl ingen höjdare, men det var de enda som fanns kvar så dom fick de bli!
Ibland måste faktiskt bekvämlighet gå före snygghet.


Fick även med mig lite underkläder hem,, men dom får bara en person se (=
NU ska jag skynda mig in i dushen, hörs sen!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0