Nytt till Chanel

Hallå vänner!
Oj vad dagen rullat på fort, har varit iväg lite med Mamma,bla på Ikea,Marieberg osv, handlat lite smått till hemmet osv, jättemysig dag, älskar dig mami!
När det var dags att åka hem blev det hämtmat på vägen, fick bli en kycklingsallad med Masssooor av feta ost för min del, galet gott:)
Fick även med mig lite saker hem till Chanel, bland annat ett nytt halsband och en ny tröja, inte så jättefin men fick ta det som fanns i hennes lilla storlek, ska beställa lite finare via internet snart.
Hoppas ni alla haft en trevlig dag i allt snöande, varje gång man får lite hopp om att våren kanske är på G så ska ju den här j*vla snön komma igen, hatar den!
Här kommer iaf lite bilder på det jag fick med mig hem,vi hörs senare!:)



Halsband med kristaller på



Ny tröja



Och såhär fin vart min lilla bebis i den



Hahaha, jag var bara tvungen, morotskaka till hundar, klart Chanel var tvugen att få en.



Mums



Och mums till mig:)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Milo

Mums till mig dÅ hallååååå?

2010-01-27 @ 19:14:07
Postat av: Emma-svar till Milo

haha kom då älskling så ska du få lite mums:D

2010-01-27 @ 19:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0