Nyhandlat

Måste ju visa er vad jag o Mami fick med oss från när vi var o handlade!
Så slänger in lite bilder snabbt nu för sen måste jag ner, alla har redan kommit, så vi får höras lite senare!
Puss så länge!♥



Fick tag på en fin lång matta till mitt rum, ska försöka visa hur den blev på golvet sen!



Body butter, body scrub, och shower milk med doft av cocos, sedan schampo balsam och inpackning från tresemm'e, har aldrig prövat dom så det var dags:)



Ny matberedare,den gamla hade blivit lite dålig



På plats på diskbänken



Lite nya fina kaffe koppar plus små fat



Och såhär fint lyckades jag duka upp, haha!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Rosi

den matta är så fin. jag hade nästa lika men jag hade orange å rost brun hehe. din är mkt finare.. och tallrik och mugg tycker jag dem är så fin. jag köpt den oxå på jobbet. för jag gillar dem ;-) gott gott med fika.. puss kram

2010-01-31 @ 17:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0