Myskväll med bäcker!

Tjoho allihopa, hoppas ni haft en fin dag!
Nu är det slut kalasat här iaf och alla har åkt hem. Trevligt var det iaf, tårta i massor, och väl när alla hade åkt köpte mamma sallad till oss, som att vi inte var tillräckligt mätta efter typ 20 bitar smörgåstårta? haha
 Bäcker är på väg hem till mig just nu, så det blir en tjejkväll idag, mysigt!
Får väl se vad vi hittar på,kanske tittar någon bra film, spelar spel, eller bara sitter o snackar massa skit .
 Övernattning blir det också, så vi får se hur lätt det blir att komma upp till skolan i morgon, vi ligger alltid o bara pratar o skrattar hela nätterna haha.
Det blev tyvärr inga bra kort ifrån "kalaset" haha, men jag lovade ju att visa bild på hur mattan blev, kanske inte så intressant, men fint blev det iaf!
Nu ska jag iväg o sätta på mig något behagligare:)
Later friends♥



Titta så bra den passade:)





Lyckades iaf fånga en bild på dessa sötnosar som sitter o myser i soffan!
Kusin Emil och min systerdotter Alicia


hahaha som vi skrattade åt den här bilden, jag sa åt Albin : Le fint nu till kameran.
Vad fick jag? Ja, inte något äkta leende iaf haha!



Älsklingen ligger o vilar på kudden i soffan



Kycklingsallad, I ♥ it

xoxo

Kommentarer
Postat av: Gentiana

Hej :) vilket fint överkast. Vart är det ifrån?

2011-02-19 @ 20:33:03
Postat av: emma-svar till gentiana

Hej! tack så mycket, tyvärr minns jag inte vart det är köpt ifrån, har inte det överkastet längre och det var ett tag sedan det köptes. Om jag inte minns helt fel beställde min mamma det via någon internetsida som har heminredning. kram

2011-02-19 @ 21:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0