Mys med Darling

Jag o älskling har precis kommit hem från statoil, var där o köpte massa gott o just nu ligger vi i sängen o myser, med massa tända ljus,godis osv,ska nog ta o sätta på en bra film snart,vet inte vilken ännu bara=/
Vad har ni för er ikväll då vänner? Något trevligt hoppas jag:)
I morgon blir det jobb igen, o efter jobbet ska vi till skolan (någon öppethus grej), men ska försöka uppdatera lite under dagen iaf:)
Nej nu ska jag vara lite social mot älsklingen, vi hörs senare!




Våran lilla koja,mysigt pysigt




ljuuuus







xoxo

Kommentarer
Postat av: sandra

hej är detta bilder på ditt rum* ??'

det verkar vara fint, kan inte du visa hela rummet.. :)

2010-01-21 @ 10:19:08
Postat av: Emma-svar till sandra

Hej! jo det är bilder från mitt rum, haha ja det kanske jag kan göra(=

2010-01-21 @ 14:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0