Mys med Bellis

Är just nu hemma hos Bella, vi har pluggat ihjäl oss samtidigt som vi fikat med te och bullar=) Nu har vi tagit en paus i läsandet och sitter i sängen o tittar på Blåsningen som går på kanal 3. Till det äter vi popcorn och nötter,mysigt pysigt. Kl nio ikväll går johan falks andra film vapenbröder så den ska vi se, har ju redan sett den men Bella har inte det,o den e så himla bra så jag kan lätt se den igen!
Nu ska jag vara lite social mot henne så vi hörs senare vänner, uppdaterar om en stund,eller när jag kommer hem=) 
Tjingeling från oss ♥

 




 




Här sitter jag just nu o bloggar lite



Tittut=)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Bellis

hehehe vi fick ju "massa" gjort ju hahah, mysigast hade vi fan! löööööööve u bebiis!

2010-01-17 @ 23:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0