Mys med älskling

Just nu ligger jag o älskling o myser o tittar tv, kom precis från Maxi, har varit o handlat lite godis osv.
Ursäkta att ingen outfit kommit upp ännu,  får se om jag hinner ta en lite senare.
Har iaf på mig min nya tröja jag köpte idag, love it!

Glömde ju föressten att visa er mina nya örhängen jag köpte idag också, snygga saker i rolling stones loggan, me like.

Så här kommer lite bilder så hörs vi om en stund





Från Bon Dia, typ en hundring gick dom på



Myyyysss



Candy!

xoxo

Kommentarer
Postat av: linn:)

hej, jätte fin blogg, vad heter din kille?:)-

2010-01-30 @ 18:45:55
Postat av: Anonym

Varför visar du aldrig bilder på din killes ansikte i din blogg? Kan du inte göra det:):):)???

2010-01-30 @ 23:24:39
Postat av: Emma-svart till anonym

Haha han är sjukt svår att fånga på bild, han gillar inte att vara med på kort så jag försöker få med honom ibland , och då är ofta ansiktet bortvänt,men så fort jag lyckas ta en bra så ska jag visa er min fina pojke, i promise!

2010-01-30 @ 23:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0