Kvällsmat & Andra Avenyn

Och såklart så missade jag det jag längtat efter heeela dagen, andra avenyn.
Jag som satt o tittade på klockan för att den skulle bli nio,o så tittar jag till nu och wtf ? 22.20?
Så nu blir det att gå in på Svt o titta på dagens avsnitt där i stället,tur att dom gjort så man kan titta direkt och inte behöva sitta o vänta tills en repris går på tv.
Så nu ska jag faktiskt ta o lägga mig o njuta av min mumsiga kvällsmat och samtidigt titta AA, efter det väntar sängen så jag säger godnatt för mig, och så hörs vi i morgon.
Puss på er fina läsare:)



Jordgubbs youghurt, Stor kopp med grönt vanilj te, och my favourite, knäckebröd med philadelphia och saltgurka,har fått en noja på det alltså,vettefan varför,men gott är det!
Mums!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det ser jättegott ut!

2010-01-28 @ 14:57:04
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0