Kinamat + ny kamera

Hej allihopa!
Idag har ni faktiskt varit rätt många,jätteroligt! Hoppas ni kommer tillbaka:)
Jag o älskling var o åt buffe på kinamuren förut, jättemysigt.
Efter det åkte vi och köpte en ny kamera till mig, tack mitt hjärta,du e bäst♥
Det behövdes verkligen! Blir så dåliga bilder när man ska hålla på o ta med mobilen,så från o med nu blir det förhoppningsvis lite schystare kort.
Den ligger just nu på laddning så om den är bra återstår att se.
Just nu sitter jag o kollar So you think you can dance, så sjukt bra,älskar det, kanske just pga att jag själv är en föredetta dansare(=
Bjuder på lite bilder,och som sagt,förhoppningsvis blir det bättre kvalite hädan efter.
Hörs senare vänner!
Puss så länge♥


Mums





Min nya fina kamera, tack igen bebis!



Jag just nu(=

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du dansat ? :)

2010-01-13 @ 22:59:55
Postat av: Emma-svar till frågan

Jag har dansat Discodans:)

2010-01-14 @ 00:23:04
Postat av: Anonym

dansar du fortfarande?? :)

2010-01-14 @ 20:14:20
Postat av: Emma-svar till frågan

Nej jag dansar inte längre :)

2010-01-14 @ 20:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0