Internet e tillbaka

Äntligen! har inte funkat på hela kvällen, som tur är fann vi problemet,vilket endast var en urdragen kabel haha!
Precis tittat på Paradise hotel,bäst är det! Bara jag som han Pontus verkar fett skum? han beter sig ju som ett sär.
Först trodde jag att han typ hade fått i uppdrag att bara verka allmänt skum och driva med dom andra deltagarna,men nu vettefan,sorgligt nog verkar han ju faktiskt vara det också.
Ligger iaf i sängen med mysdressen på,bulle på huvudet,ett stort glas cola, kan inte bli bättre.
Funderar på om jag ska sätta på Johan Falks 4:e film,eftersom jag endast sett dom 3 första.
Kameran var föressten kanon,tycker jag iaf!
Nu ska jag nog ta o kicka filmen, hörs sen vänner.



Tagen av min nya kamera,bra va? det mindre gulliga facet på bilden bjuder jag på!


xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Annonserar du bloggen eller vart kommer alla besökare ifrån?

2010-01-19 @ 23:59:47
Postat av: Emma-svar till anonym

Hej! nej inte direkt "annonserat" ,men har dock skrivit på min vän Emelies blogg (embackers.blogg.se) att även jag skaffat blogg, så några utav hennes besökare har väl hittat hit,och sedan har det väl bara spridit sig helt enkelt(=

2010-01-20 @ 00:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0