Im back

Hallå alla fina!
Hoppas allt e bra med er! Med mig är det inte allför bra, mådde ju redan skit sen innan och så här "dagen efter" mår jag väl inte direkt bättre haha!
Men duktig har jag varit iaf för ist för att sova bort hela morgonen o förmiddagen ,eller ligga inne på toan o typ spy sönder mig själv så har jag faktiskt jobbat! Jajamänsan kl 10 idag var jag på plats på jobbet, trött som fan, bulle på huvudet,och på mig hade jag bara det närmsta jag kom åt när jag skulle gå upp haha, så en dagens väntar vi lite med va;)
Det gick iaf helt ok att jobba, dock är jag galet trött nu.
Gårdagen vart riiiktigt lyckad i alla fall, förade lite hemma hos backer, spelade massa spel,bl a shot bingo,haha farligt spel de där alltså, sedan satt vi bara o snacka massa skit, åt massa godis chips o frukt och hade det riktigt mysigt!
Senare drog vi oss upp mot staden där vi hamnade på strömpis natten lång.
Kortfattat om min gårkväll då, riktigt kul var det iaf.
tack tjejor!
Har massa bilder som jag självklart ska visa, dock glömde jag sladden hemma hos bäcker, men ska försöka fixa det på något sätt,annars får ni se på måndag, i promise!:D
Hoppas ni hade en bra fredagskväll mina fina läsare.
Har varit lite off dom senaste dagarna i know, men mår man bajs så gör man..
Nu väntar dushen o maaaat o lite fix så hörs vi sen.
Lateer♥

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0