Home

Äntligen hemma igen! Så sjukt trött så de finns inte!
Det gick iaf kanon i skolan, mysigt med alla tjejerna(=
Skrattat ihjäl mig som vanligt haha.
Nu ska jag iaf ta o lägga mig i ett vaaaarmt skumbad med massa badsalt och lyssna lite music,så vi hörs om en timme eller så

Dagens: 
Malin: så här skrev han- min svenska skönhet (något liknande sa hon)
Emma- men vadå,, ja just de han va inte svensk,vilket land kommer man ifrån om man bor i sälen?
HAHAHAHA,okej tjejer,inser nu att det var lite dumt sagt, men vafan, någonstanns under denna mörka hårfärg lever dom blonda kvar haha!

En brud bukett fick jag ju ihop också, inte riktigt som jag hade tänkt mig eftersom vi inte fick dom blommorna vi ville ha,snålis skola, men a iaf, här kommer resultatet(=








Stackars brudbukett som inte får uppleva ngt brölopp,den får bo nere i vardagsrummet på öppna spisen, hehe




xoxo

Kommentarer
Postat av: mamma

SUPER SUPER FINT.... DU ÄR SÅÅÅ DUKTIG GUMMAN......

2010-01-21 @ 21:24:11
Postat av: Anonym

Faaan va vaaacker den bleeev

2010-01-22 @ 12:53:43
Postat av: Leila

Jätte fin bukett, vad duktig du är ! :)

2010-04-09 @ 23:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0