Hemma igen

Hallå allihopa!
Hur har eran dag varit? min har varit kanon faktiskt.
Vandrat omkring på stan hela dagen med Emelie, först följde jag med henne när hon skulle fixa sina naglar på Spahuset,vart riktigt fina faktiskt och det gick sjukt fort, hon som gjorde som var verkligen jätteduktig.
Sedan gick vi o bokade tid för ett "möte" med en tjej som jobbar på gymet där vi tänkt börja träna, så ska dit på måndag för att kolla hur de verkar oså där, måste verkligen börja nu haha,beach 2010 närmar ju sig liksom.
Efter det gick vi till La Baguette och åt pastasallad med kyckling,Nice(=
Sedan vart det att åka och ,sorgligt nog,lämna tillbaka min fina kamera jag fick av baby.
Var något knas med den helt enkelt och bilderna blev skumma  så vi ska åka ut i morgon o kolla om det finns någon bra som jag tar stället..Just nu gör jag ingenting speciellt faktiskt, sitter o väntar på Älskling som ska komma o hämta mig så vi kan åka o handla lite.
Blir nog en lugn kväll idag igen, ingen av oss har lust för utgång eller något liknande
Längtar verkligen till sommaren när man kan ha mysiga utekvällar med grill o sena promenader(=
Nu ska jag ta o bädda rena sängkläder i sängen,vi hörs senare♥



Emelie sitter i lampan hehe. Måste verkligen ta o fixa till mina naglar också snart!




Maaaaat



Fick även med mig denna snygging hem,kommer bli perfect till skinnjackan i vår,köpt på Gina Tricot



Puss darling♥

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fattas en nagel på tummen??

2010-01-15 @ 21:29:03
Postat av: embackers.blogg.se

Haha gullig bild baby :D

2010-01-15 @ 21:57:23
Postat av: emma-svar till anonym

Ja,bilden är tagen innan hon fixade naglarna, det var bl a den nageln och fixade till idag då den hade gått av(=

2010-01-15 @ 22:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0