Hemma från dopet

Hallå allihopa:) eller ja,allihopa kanske e fel ord,ni e inte så många ännu haha!
Kom iaf hem från dopet för en stund sedan, det var riktigt trevligt faktiskt, världens sötaste kusinbarn!:)
Ska lägga in bilder från dopet senare + en liten dop outfit kanske, blev dock en väldigt enkel sådan, hel svart, såg ut som om jag snarare skulle på begravning än dop,menmen, svart är alltid ett säkert kort,enligt mig själv iaf.
Hoppas ni haft en trevlig förmiddag, jag ska snart ta o röra mig hem till mina kusiner o ha myskväll,trevligt som alltid.
Ha de bra så länge så hörs vi senare.
Ciao♥

 

xoxo

Kommentarer
Postat av: syster

Hej gullet, snyggt kort hihi!!

2010-01-09 @ 18:15:09
URL: http://alizo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0