God morgon!

God morgon på er!
Hoppas ni sovit gott inatt.
Emma är uppe "tidigt" idag haha, beror på att vi ska fira papi idag, han fyller inte förns tisdag men alla jobbar ju osv då så idag kommer hela tjocka släkten hit.
Ska iväg o fixa lite små saker med mamma, bland annat försöka köpa en ny matta till mitt rum, chanel bet sönder min gamla fina, så nu är det alldeles tomt på golvet.

jaja, nog om det, nu ska jag in i dushen o göra mig klar, försöker slänga ut en dagens innan jag åker annars får ni en när jag kommer hem, är inte borta så länge:)

Under tiden kan ni ju njuta av bilden på min mammas fina smörgåstårta som hon gjort , ska mumsa på den senare när alla kommer!

Later♥

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0