God morgon

God morgon alla!
Vaknade precis av att jag kände att jag hade något i ansiktet,och vem var det? Jo,lilla Chanel hade gått upp o lagt sig so fint rakt över hela facet,o då menar jag bokstavligt talat,Över Hela Ansiktet haha,undrar hur hundar tänker ibland alltså,det kan ju knappast ha sett bekvämt ut ,
Ingen  skola idag,sjukt skönt,man behöver verkligen såna här dagar ibland,säger jag 4 dagar efter att skolan just börjat efter jullovet,haha!!
Inga direkta planer för dagen,får väl se om man hittar på något skoj ikväll(=
Hade velat gått på premiären av Snabba Cash ikväll,bara älskar såna filmer,dessvärre verkar alla biljetter vara slut så vi får se vas som händer.
Vad har ni för er då denna fredag?
Nu ska Emma gå o ta en dush o göra sig i ordning, Laaater

xoxo

Kommentarer
Postat av: pia

vad menar du med xoxo ?



e de från gossip girl, men vad menar du

2010-01-15 @ 14:29:50
Postat av: Emma-svar till pia

xoxo är en engelsk "förkortning" av typ puss & kram, kommer inte direkt från gossip girl utan används bara som ett slang för puss & kram typ:)

2010-01-15 @ 15:16:52
Postat av: pia

oki tack så mkt, haha :) xoxo då !!

2010-01-15 @ 19:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0