God morgon

Godmorgon/förmiddag haha:)
Vaknade upp med världens huvudvärk i morse så stannade hemma idag eftersom alvedonen inte hjälpte.
Har sovit enda tills nu,galet skönt.
Vad har ni för er idag då vänner?
Jag har inga direkta planer faktiskt,men just nu ska jag iaf röra mig in i badrummet
o ta en låånnng dush.
Men för att hålla er lite sysselsatta svarade jag på massor av frågor om mig som ni kan läsa(=
Hörs om en stund
Puss♥

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: tröööttt
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding
Kläder just nu: Morgonrock
Musik just nu: Rihanna-Russian Roulette
Vad sa du senast: God morgon
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Antikens Grekland 
Sommarplaner:Jobba sen förhoppningsvis utomlands 
Fisk eller badkruka:Fisk ,oftast iaf
Saft eller alkohol:Beror på tillfället
Hur många kudddar sover du med: 7
Favoritväder: När det är precis lagom, soligt, men inte så varmt att man börjar svettas o shit haha 
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Min bärbara dator, Bikini och sol-skyddsfaktor;)
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Både och,beror helt på.
Bästa film: Oj,finns hur många som helst.
Tror på liv på andra planeter: Absolut
Kommer du ihåg din första kärlek: Är tillsammans med honom nu
Älskar du henne/honom fortfarande: Självklart
Finns det någon du absolut hatar?: Hatar är ett starkt ord, men tyvärr så finns det de.
Vad är ditt motto:Hm,har många haha, men ett av dom: Tänk fel om du vill,men tänk SJÄLV, för att komma ihåg att man ska använda sin egen hjärna o fatta egna beslut,ist för att tycka o tänka en viss sak bara för att andra gör det.
Har du några homosexuella vänner: Nej,inte vad jag vet haha
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja självklart
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jag försöker iaf
Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3
Vad ska dom heta? Romeo eller Emilio om de blir en pojke, Natasha om de blir en flicka.
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig?: Ja ibland
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? Ja tyvärr
Äckligaste insekten: Tvestjärt
Största svaghet: För snäll mot folk som egentligen inte förtjänar det
Det här är jag bra på: lyssna, ställa upp och muntra upp:)
Vad vill du jobba som? Hmm ingen aning för tillfället,finns mycket som lockar.
Favorittidning: Veckorevyn
Favoritplagg i garderoben just nu: Koftan från bikbok med paljetter på axlarna, I ♥ it 
Längd: 1,67
Vanligaste färgen på mina kläder: mest svart,men har även mycket färger också
I vinter har jag oftast haft på mig:Jeans,kofta,uggs,en fet halsduk och en varm jacka, vintern = borriiing
I vår kommer jag att gå klädd i: Jeans,ankelboots,en snygg tunika och skinnjackan på det.
I sommar kommer jag att gå klädd i: Shorts,Topp,gladiatorsandaler och feta brillor
Men absolut inte i: termobyxor?
Mig själv med tre ord: Glad,rolig,omtänksam
Är du nöjd med dig själv? Nöjd o nöjd, jag har precis som andra saker jag gärna skulle ändra på,men de kunde ju varit värre liksom,så ja jag är nöjd(=
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig isf vad? Har redan 2 tatueringar och en piercing i naveln
Stökigt eller välstädat? Självklart välstädat,är dock inte så bra på att hålla det så haha
Gillar du att sjunga?Ja tyvärr haha,låter dock förjävligt
Kaffe, te eller inget? Kaffe på morgonen, te på kvällen 
Vem är din bästa kill/tjej kompis: Killkompis är givetvis min pojkvän,de e min bästa vän! Av tjejerna kan jag inte
välja,dom är bäst allihopa på sina ena sätt!
Civilstånd: Partner
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? nej
Gungar du på stolen? om det går
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej aldrig,världens höjdskräck
Vilken hand håller du gaffeln i ? om jag äter med bara gaffel:höger,om jag äter med kniv och gaffel så håller jag den i vänster o kniven i höger
Är du rädd för blod? nope
Saltar du på maten? aldrig
Brukar du sola? ja på sommaren
Vad gör du om du om får hicka? väntar tills det försvinner
Röker du? nej
Snusar du? nej

 

xoxo

Kommentarer
Postat av: emilia

vad har du för mobil. puss :)

2010-01-13 @ 13:42:31
Postat av: Emma-svar till frågan

Hej! Jag har in iphone(= Kram!

2010-01-13 @ 15:07:25
Postat av: Sara

Kuul och få veta så mycket om dig, berätta meeer! :D

2010-01-14 @ 20:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0